(032) 247-07-89, (067) 671-16-69
Пн-Пт 10.00-18.00

logo.gif

Гарантійні зобов’язання

Всі товари, що пропонуються на сайті сертифіковані (якщо це вимагає законодавство) та забезпечені фірмовою гарантією виробників. 

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно мати:

  • заповнений гарантійний талон, в якому вказані модель, серійний номер, дата продажу та  печатка організації;
  • документ, що підтверждує покупку (чек або товарна накладна);
  • повна комплектація товару.

Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:

  • гарантійний талон втрачено
  • обладнання було поставлено в межі України неофіційно
  • виріб має сліди механічного пошкодження
  • порушенні заводські пломби
  • були порушені вимоги експлуатації, транспортування та зберігання виробу
  • проводився ремонт особами, що не є співробітниками авторизованого сервісного центру
  • використовувалися неоригінальні запчастини

Детальний опис умов гарантії ви можете знайти в документації до товару та/або на сайті відповідного виробника. 

Звертаємо вашу увагу на те, що при отриманні замовлення покупець в присутності кур’єра зобов’язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, сколів, тріщин) та повноту комплектації. Після від’їзду служби доставки претензії за цими питаннями не приймаються.

При отриманні товару на складі служби-перевізника просимо перевіряти товар на предмет пошкодження упаковки та, як наслідок, товару. При виявленні пошкодження наполегливо просимо Вас вимагати складання акту, щодо встановлення факту, що має місце, працівниками служби перевезення. 

У разі виявлення заводського браку під час подальшого використання замовленого Вами товару - Ви маєте право на заміну цього товару у відповідності з чинним законодавством України. 

Повернення товару

Інтернет-магазин здійснює повернення товару згідно чинного законодавства відповідно до ст. 9 Закону прав споживачів: 

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Поверненню не підлягають товари, що нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником); фарби, затоновані під замовлення покупця у визначений тон; товари без упаковки або з порушенною упаковкою, товари з ознаками використання.


Детальніше за телефоном - (032) 247-07-89

logo.gif